top of page

אימון שלם לקשיים של אנשי הקשב



אימון אישי בעל מבנה ותהליך סדור ומוכר כזה המאפשר לכל אחד שרוצה להגיע ליעד שהציב לעצמו. הראיה של האימון האישי מבוססת על הצורך לפתרון כאן ועכשיו ועל ההנחה שמי שפונה מאוד רוצה לחולל את השינוי. הלווי לאורך זמן מסייע להיות הגורם התומך והמחוייב לשימור היעד שהושג.

אימון אישי לאנשי קשב וריכוז הוא זהה אך מיוחד בשילוב הכלים התומכים בתהליך, זאת אומרת שההתאמה היא אישית והסיוע היחודי הוא משולב.


מבט הוליסטי, מפגשי אימון לאנשי קשב לרוב אנו בוחנים את מטרות האימון ומשלבים בהם היבטים שונים הנכללים תחת ארבעה ת.ת.ת.ת = תודעה, תזונה, תרגול, תנועה.


בכל פעם בוחרים אחד מארבעת האלמנטים המרכזיים והנבחרים בו נרצה להתמקד ולחולל בו שינוי כדי להשביח את איכות החיים של המתאמן. בונים תוכנית המאפשרת למתאמן לשפר את איכות החיים שלו באופן התואם את העדפותיו ואורח חייו. השיפור הוא אישי ולוקח את המתאמן לדגשים החשובים לו.


חקר המוח בעשרות השנים האחרונות מהווה פריצות דרך להבנה וללמידה כיצד ניתן לשכלל את היישום היום יומי שלנו על מנת להקל את העומס המוכר, כחוויה יום יומית לאנשי הקשב.


רבים מאנשי הקשב הם בעלי מעוף, יצירתיות וחן רב והם גם בעלי עסקים יזמים ומנהלים, הם חלק משדרת תפקידי ניהול ומומחים בתחומים מקצועיים חשובים. תרגול כזה הוא מהפכני עבור החיים של מי שרגיל לחיות עם ההפרעה הכל כך מוכרת. לאחר זמן מה של תרגולים תחושת מסוגלות אישית עולה ושקט מלווה את היום יום במקום הסערה האופיינית.

הפרעת קשב ותחושת מסוגלות אישית, אסף חי מרבית הזמן בדרכים כסוכן מכירות בכיר של חלקי רכב, נהג לעצור לאכול בצידי הדרכים בהם מסופק אוכל מהיר, לרוב מטוגן או עשיר בסוכר ובבצקים עתירים באומגה 6 וחסרים אומגה 3 , החשובה מאוד לתזונת המוח ובכלל. לאחר שיחה מיקד אסף את היעדים לשיפור תזונה ותנועה.


עבורו האימון יעבוד על בניית לו"ז שיאפשר לו הכנת תזונה לדרך בקלות, ולו"ז לתנועה בשעות ובחברת האנשים הקרובים לו. . לאחר תהליך והדרכה הצליח לבנות לעצמו תכנון ושילוב של תזונה מתאימה ותנועה בפארק קרוב לביתו 3 פעמים בשבוע בחברת שני בניו הבוגרים. אסף סיפר לאחר זמן כי הצליח והוא שמח בשינוי שביצע בעצמו.


לימודים אקדמיים לאנשי הקשב, גם מירב התנסתה באימון אישי אך היעדים שלה היו שונים כסטודנטית רצתה להקל את משימות הלימודים שלה לאחר סיום לימודי התאר הראשון רצתה להשיג יותר לתאר השני , ולכן שילבנו תרגול נוירופידבק שאותו השלימה בהנאה.

היא מעידה כי כעת היא מסוגלת לתכנן קדימה המשך לימודים אקדמיים לתאר שני לאור תחושתה כי כעת תוכל להצליח טוב יותר מבעבר.


לסיכום אנחנו שלם ועלינו לראות את האתגר מנקודות מבט אישיות המתאימות

לנו ולשפרן. אפשרי? ברור רק אם באמת רוצים.

בהצלחה:)





צעדים להצלחה | המרכז לאימון הקשב






bottom of page